peterinchina.reismee.nl

all inclusief pffffffffffff

Hai iedereen

wederom vanaf een leuke patteserie en de bende van 4 en een reisleider die even een beetje in de stress zitt omdat de boot reis niet door kon gaan omdat men slechter weer gaat verwachten in een berg gebied waar we door heen zouden varen .

hij zou het geld ons terug moeten betalen wat hem niet goed uit zou komen en hem een beetje in de problemen zou brengen we gaan nu op maandag die boottocht maken in een afgekorte versie omdat we ook nog meer afspraken hebben op maandag .

helaas nog geen foto,s en verhalen naar jullie maar die komen wel er is gewoon geen tijd voor het is de hele dag eten drinken zwemmen sauna en dan disco en daarna afzakken in de pub ja echt een prachtige vakantie maar thuis zullen we toch weer bij moeten komen van de drank en de vermoeidheid .

tonni ik zal je gerust stellen de eerste 5 jaar ga ik nog niet emigreren maar daarna kan ik er niet voor instaan we hebben momenteel al wel wat grond in turkije met een boom ,

dannie hier zijn ook budahs maar die lijken niet op de onze en passen dus ook niet in de wc bij ons .

hee baldy we houden niet van de waterpijp hoor we roken niet alleen op de pot hahah

hee iedereen we gaan weer gauw verder met feesten en zuipen anders halen we de tax niet

grt peter en de bende van 4

Tonny

Dan moet ik dus binnen 5 jaar beter gitaar leren spelem/
hahaha
Ik vrees dat die boom het niet overleefd zonder regelmatig water.....
Nog veel plezier daar.