peterinchina.reismee.nl

eindelijk weer in nederland

Hai Luitjes

zo we zijn weer terug en de normale dingen beginnen hun vorm weer aan te nemen had gedacht meer tijd over te hebben maar helaas moet ik constateren dat ik achter loop met me werkzaamheden aan het huis en dergelijke en ook in mijn werk gaat erg veel vrije tijd in zitten .

toch nu ff tijd genomen om ff me blog bij te werken en later weer te voorzien van enkele foto,s die ik maakte onderweg .

ben even bezig geweest en kom op een totaal van meer dan 10.000 foto,s die niet allemaal hoogsstandjes van de fotografie zijn maar waarvan er toch veel bij zijn die je zo in een magazine zou kunnen plaatsen hahahah (het stinkt nu ff naar eigen roem maar kan het niet helpen moet ook zo af en toe ff kunen toch .)

Na het afscheid op de luchthaven ging iedereen zijn weegs en bleven de dyhards van het eerste uur nog ff samen een broodje eten op schiphol waarna we gezamenlijk naar de trein gingen en daar met onze bagage een halve coupe gingen bezetten .

DeNS wil zich dan voordoen als een bedrijf dat goed op de hoogte is van het reilen en zeilen van zijn reizigers maar laat wel de mensen sjouwen of naar de 1 e verdieping van de trein of de kelder van de trein .En dat natuurlijk met alle bepakking en lood zware koffers .

Je moet dan wel alle ruimte benutten want er mag in het gang pad van nog een 50 cm geen koffer staan hahahaah du NS bij deze bedankt he voor het knappe ontwerpen van je moderne treinen he maar ga zelfs nu eens met de trein van en naar schiphol reizen met je koffer en je bepakking wedden dat dan over een tijdje de treinen aan ruimte meer te bieden hebben helaas maken wij dat niet meer mee want voor dat dat er door is zijn we toch een decenia verder .

zo nu genoeg er over en ik zal kijken of ik nog even wat foto,s er op kan zetten van het gebeuren

want wil ook nog graag ff iets gaan eten maak vandaag lekkere nassie hahah ja wel lekker uit nederland met lekker veel vlees en verdere lekkere dingen er in en ik mag zo veel eten als ik wil hahah want er is genoeg en hoef niet bang te zijn dat ze het me voor de neus weg kaaien haha

grt Peter

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!