peterinchina.reismee.nl

HONGKONG

zo eindelijk weer vrije internet de afgelopen dagen was het onmogelijk op de site te komen alles word hier tegengehouden waarschijnlijk zo corupt ishet hier .we kunnen terug zien op een mooie vakantie die weer veels te kort heeft geduurd maar wat wil je ook helemaal aan het eind van de wereld en dan ook nog zo,n wereldstad daar te lopen geeft je toch wel een kick hoor en dan het avonrtuur van afgezt worden in de stad met een kaartje van het hotel endan maar zien dat je terug komt met een taxi chaffeur maar dan er ook achter komt dat hij niet kan lezen laat staan engels praten hahahmaar oke we mogen niet klagenwe hebben nu het dan toch ook gered met de tyfooon die op het laatste moment is afgeweken naar taiwan waar hij veel schade aan heeft aangericht .

ma is nu net de airport even over om de laatgste dollars op te maken aan zooi en prularia dus we zien wel waar ze straks mee thuis zal komen dan . ik zit nu rustig even te internetten hier en me site iets bijwerken maar op dit moment is mijn hoofd zo vol dat ik niet eens meer de afgelopen dagen kan terug roepen moet eerst nog verwerkendat ik in honkong ben geweest wat dat zul je als westerling niet makkelijk vergeten .

het is nog erger dan een mierenhoop zoveel chinezen op een vierkantemeter straat dat je er bijna kriegelig van zult worden .

tot zover nu even mijn site want wil graag ook even ontspannen voor ik aan de reis ga beginnen want 30.000 km in de afgelopen weken gaat je niet in deee koude kleren zitten.

grt en knufels van Annette en peter uit CHINA

Reacties

Reacties

Huub

Maar wel erg gezellig ,en dan gaat het allemaal erg snel

gr Huub

marion en peter

dat vonden wij ook

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!