peterinchina.reismee.nl

vertrek uit SHANGHAI

Vanmorgen vertrokken vanuit het hotel naar de jade boeda die uiteraard niet gefotografeerd mocht worden maar je kon wel kaarten ervan kopen .

dus echt weer een beetje dubbelzinnig he maar oke je bent toerist en ze kunnen ze niet allemaal in de gaten houden dus toch eentje perongeluk gemaakt hahaah .

de wereld expo tentoonstelling in shanghai is een lachtertje veel mensen soms wel 1 miljoen per dag dus erg lang wachten voor een bezichtiging . Holland sprong er uit wat betreft de presentatie heel erg slecht en er was dan ook geen wachtrij er voor maar wel verkoop van etenswaren kroketten en patat met een klompje voor europese prijzen iedere stand deed het op zijn eigen manier en met redelijke prijzen holland ten top met klote patat en slecht te eten kroketten .

we hebben een paviljoen bezocht van spanje waar we een uur in de rij hebben gestaan maar dat was wel de moeite waard maar verder hebben we er over heen gelopen en vonden het tijd om op te stappen met de metro naar de stad en toen weer in een andere metro gestapt en toch in de city uitgekomen waar we lekker een beetje hebben gewandeld en toen met de taxi terug naar het hotel waar we nog wat gegeten hebben deze keer bij kiungfu alles in het chinees dus schiet maar raak voor een knaak .

daarna lekker in de bar gezeten met de andere mensen van de club altijd dezelde mensen die daar dan gaan zitten en toen proberen de foto,s er op te zetten en op de site te komen maar vergeet het maar china beveilgt goed de boel hoor en alles zit danook onder de censuur heb ik het idee .

zo we zitten nu in een restaurantje waar ik net een heerlijk black pepersteak op hen met rijst en aanverwante artikelen en ma een broodje sandwich met vis en de zooi ze is nu ff plassen en we maken nu ff plaats voor het vertrek naar de gate waar we over een half uurtje moeten zijn dan voor vertrek naar onze volgende bestemming gullin we zien wel of ik daar dan ook nog internet heb of dat de censuur er op zit

grt Annette en Peter uit SHANGhai