peterinchina.reismee.nl

eindelijk weer internet

Zo we zijn nog maar net in het hotel in NANJING een 5 sterrne hotel en het is nu 11:45 .we komen net uit de trein waar we gister avond tegen 5 uur zijn ingestapt en meer dan 1200 km te hebben gereist .het was een grote feest partij en we zijn met een paar man de trein doorgegaan op onderzoek en we hadden een fietsbel bij ons en zochten de bier kar kun je na gaan welke taferelen we daar hebben aangetroffen dat was lachen om en met de chinezen die ook in de trein reisten maar sliepen opeengestapeld met 6 personen en dan zonder eneige vorm van prive terwijl wij westerlingen in de 1e klas reisten met 4 personen en supoer de lux met airco en noem maar op .we hebben door gefeest tot in de kleine uurtjes en hadden veel pret . nu gan we zo weer in de bus na het douchen en dan een stadstoer maken en shoppen .

en eventueel een massage laten doen . ik zal vanavond wel wat meer laten weten van de afgelopen dagen en ook wat foto,s er bij doen dan zodat jullie kunnen zien waar en wat we hebben gedaan de afgelopen dagen .

tot straks dan maar vanaf NANJING de groeten van PETER EN ANNETTE