peterinchina.reismee.nl

laatste dag in Beijing

Vandaag begonnen we met een kleine bus toer na weer een paleisje waar je u tegen kunt zeggen erg mooi en opgeruimd zelfs nog gezongen met de lokale mensen daar en toen ik een foto wilde maken en op een bankje wilde staan hielp me een chines vrouw er boven op te komen en daarna wilde ze hebben dat ik met haar ging dansen in een kring waar ook al andere nederlandse mensen danste .

het hoogste punt toen bereikt en de buda gezien en nu moet ik me geluk niet op kunnen haha .

in de middag gingen we naar een chinese family die on had uitgenodigd in zijn huis en daar voor alle gasten een maaltijd bereide .

daarna gingen we in de riskja door de buitenwijken waar de chinezen wonen en sloten de dag af met een bezoek aan de lokale markt die erg mooi en indrukwekkend was .alleen moet ik toch noch wel even zeggen dat ik ben opgelicht door iemand die me roebels terug gg in plaats van chinese yen maar ok is over heen te komen ik geef ze aan het kamermeisje is die ook weer gelukkig er mee . vanavond in eeen erg groot warenhuis inkopen gedaan voor de trein resi en vervolgens wat gegetn in een chinese tent erg lekker .

we kwamen daar ook nog meer gasten tegen van onze reis dei oook daar wat gingen eten het smaakte ook erg lekker .

we namen nog een afzakkertje en gingen toen vrolijk naar bed heen waar manma binnen 10 miunuten al in droomland was .

liefs pa en ma

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!