peterinchina.reismee.nl

het hemelse plein

Hai Luitjes

eindelijk weer ff verbinding met de sit china doet erg moeilijk om bepaalde sites te krijgen en als het al lukt bij sommige dan is het erg langzaam en niet te doen . ook de verbinding is erg traag en duurd erg lang maar ik geef niet op en blijf door proberen .

bedankt voor de reakties die ik al gekregen heb op deze sit en ook de felicitaties met onze trouwdag .wil straks nog proberen wat foto,s er op te zetten maar kan het niet beloven .

vandaag dus zoals gezegt naar het hemelse plein en naar de verboden stad erg indruk wekkend en veel chinezen daar .daarna na het theater voor een voorstellng van kung fu .

een erg mooi verhaal over een kung fu vechter die door zijn moeder naar de moniken is

gebracht en zijn moeder nooit meer heeft gezien .

zou nog wel een veel langer verhaal kunnen schrijven maar heb nog beloofd de foto,s te plaatsen en over een paar uur moet ik er al weer uit vandaar dat ik het niet zo uitgebreid ga doen maar kom er nog wel op terug dat beloof ik .

groeten Peter en Annette in China

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!