peterinchina.reismee.nl

de Muur

Hai luitjes

hier dan weer ff iets uit china vanmorgen weggegaan met de zon hoog aan de hemel en erg veel zin in deze dat naar een fabriek waar ze mooie producten maken met koper en emaile en helemaal handwerk .dat loopt van beelden schilderijen tot potten en noem maar op . ik het heb hele proces er op staan dus als het kan zal ik er wat foto,s van op zetten . daarna vertrokken voor de lunch en toen de klim der kampioenen de MUUR . ook dit was weer een echte belevenis met vele hoogte punten met name de klim er van nee dat is niet leuk meer in mam is hoger gegaan dan ik om dat ik me knie wat wil sparen en we nog veel tochten voor de boeg hebben .toen ma weer terug was hebben we samen een biertje gedronken op een terasje waar een mede reisgenoot huub me vertelde een pet te hebben gekocht en vreselijk trots was dat het van 120 hem kreeg voor 60 vik moest er om lachen en vertelde dat ik eens zou kijken wat hij mij ging kosten en wat denk je ik kreeg hem voor 20 hahahah .nee dat zat hem niet lekker en hij kocht er toen ook weer een en zei dat ze hem nu maar 40 kosten haha . vanavond gingen we echte peking eend eten in een plaatselijk restaurantje en daar kwam hij er weer op terug dat hij nu er een zou krijgen van de reisleidster maria en dat hij dan 3 petten zou hebben voor 80 haha dus nog steeds niet zo laag als ik hahaha .

de peking eend was erg lekker en daarna zijn we nog ff in de lobby wat wezen drinken met een klein gezelschap en toen naar bed gegaan en gezorgd dat dit nog weer ff op de site kwam te staan . ik weet dater nog niet veel foto,s opstaan maar moet ze eerst verkleinen en dan duurd het erg lang alvorens ze er op komen dus doe me best er voor maar kan niets beloven .

hee luitjes rustig aan he groeten en liefs uit china

Reacties

Reacties

jolanda

hoi hoi,

Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!!
veel plezier!!

gr, jolanda en de rest

joyce en michel

pa en ma van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.
maak er een mooie dag van
heel veel plezier nog en waar blijven de foto's
liefs michel en joyce

Pascal, Cyn, Jayden en Duke

Vanuit het zonnige zuiden ook nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!