peterinchina.reismee.nl

eindelijk in het hotel

Zo eindelijk nu in het hotel en ff een gratis reisje gescoord omdat de kamers nog niet klaar earen zijn we naar het olympische plein geweest waar wel een paar duizend chinezen zijn los getrokken

overal chinezen ik wil proberen er ook wat foto,s bij te doen maar de upload is erg laag we zitten op 6 hoog .

veel tijd hebben we nu niet meer het is nu kwart over 4 in de na middag en ik moet nu nog douchen en om 5 uur mee met de chineze gids om te pinnen want dat is me op het vliegveld niet gelukt .

hee luitje tot vanavond want dan schrijf ik noe wel weer een stukje er op

gr pa en ma uit china

pssmsen lukt me nog niet moet nog ff kijken hoe ik de provider krijg

Reacties

Reacties

joyce

fijn dat jullie er zijn,
geniet er maar van
liefs michel en joyce

jayden

Volgende week ga ik een tekening maken van opa en oma op pier. (lees papier).

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!