peterinchina.reismee.nl

laatste dag in holland voor vertrek

zo de laatste dingen zijn nu bijna gedaan en we zijn nu aan het aftellen om te vertrekken naar china .morgenvroeg worden we naar het station gebracht en gaan we met de trein nu rechtstreeks naar schiphol waar we eerst moeten zien dat we de paspoorten terug krijgen anders kunnen we niet vertrekken .

vanmorgen hebben we samen nog met de kids gegeten en heeft ma voor de laatste keer Duke eten gegeven envoor Jayden beschuiten gesmeerd .

oma had het niet goed gedaan het waren vol koren beschuiten en er zaten volgens Jayden pukkels op en die luste hij niet .Dus Oma kon andere maken want hij at ze niet op .

vanmiddag nog even een site toer gemaakt door den Bosch en diverse snelwegen gezien en 2 transferiums en van een gebruik gemaakt .

na een kort verblijf in het centrum zijn we naar de rompert gegaan waar de speelgoed winkel goedkoper was dan in de stad .

de kids zijn naar de verjaardag van een buurmeisje en ma maakt het eten klaar voor de bups en kan eerst nog ff naar de winkel want cyn had geen aardappelen en koffie melk meer in huis .

we gaan straks eten en het volgende verslag zal vermoedelijk uit hongkong komen waar we een tussen stop hebben van 2 uur .